Hjärnspöken

Idag blev det fisk till lunch, hör och hämpna, det var faktiskt ganska gott. Jag kanske håller på att bli vuxen, lär mig att äta sånt som jag tidigare har haft väldigt starka ogillande åsikter om. Jag har ju vissa saker som jag helst inte äter. Ida säger att det bara är dumma idéer. Hon kanske har rätt............
Mat som jag bestämmt mig för redan i tidíga år att jag inte ska tycka om:
- Fisk
- Grönsaker
- Soppa
- Såser
Och troligtvis lite fler saker som jag inte kan komma på nu. Jag måste ändå säga att jag har blivit lite bättre när det gäller dessa saker iaf. Som sagt så erkände jag precis att fisken jag åt idag var ganska god. Men det gör inte att jag kommer välja fisk när jag är ute på restaurang, däremot kan jag kanske äta fisk när det serveras hemma eller så. Grönsaker äter jag inte så varierat av, men gurka, tomat och sallad funkar. Dessutom åt jag köttgryta med morötter hemma hos Ida för ett tag sen, och då vågade jag mej faktiskt på en morot, det var faktsikt helt okej. När det gäller soppa kan jag nog säga att mina ogillande åsikter finns kvar. Såser däremot har jag hittat några som är okej, inte allt men vissa. Dessutom är det ganska gott när inte maten är torr som snus. Så för att sammanfatta det så kanske mina hjärnspöken håller på att försvinna, iaf lite grann.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0