Bilder

Jag tycker att den här bloggen ska få lite liv med hjälp av bilder. Så ska försöka med jämna mellanrum slänga upp några. Dock har jag varit lite dålig på att ta med mig kameran ut på promenix, så det finns inte så mycket nytt och fräscht.

Här kommer en bild ifrån London när jag, Ida och Katta var där i december 08. Det blev en del fotande, till Idas besvikelse ;) Vi får försöka trappa ner på det till nästa resa. När den nu blir. Eller så får man vara på resande fot lite längre än tors-sönd. Så slipper man stressa runt så mycket.





Lite julbelysning på oxford street eller någon av de närliggande gatorna. Och så självklart den röda dubbeldeckaren

Kommentarer
Postat av: katt

jag tänker inte minska på fotandet! hahha det kan man ju bara inte göra.. det blir ju så fina bilder (minnen) att kolla på.. titta bara på dina två där uppe

2009-04-01 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0