21 år

Jaha, då var man 21 nu då (igår). Känner ingen större skillnad, som vanligt. Hade jag bott i dåtidens Sverige eller USA där man blir myndig vid 21 hade det varit en viktig födelsedag. Men nu känns inte 21 så speciellt. Men lite presenter lyckades jag få iaf.

- Pengar, är mycket välbehövligt i dessa tider då mycket måste inhandlas till lägenheten
- Presentkort på IKEA, också mycket bra att ha.
- En hårfön, mamma ansåg att alla måste ha en hårfön. Vilket hon kanske har rätt i.
- En ugnsform, också bra att ha i ett hem.
- Stickade grytlappar av mormor. Specialldesignade till mig ;)
- Prydnad/fotogenlampa. Väldigt cool, kommer nog göra sig riktigt bra i mitt vardagsrum :)
- En mobil :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0