Helgen har snart passerat

I fredags blev det som sagt att en tripp till Täby för att inhandla ny mobil. Blev någon Sony Ericsson, inget märkvärdig. Jag såg även till att byta till tele2 istället för telenor. Vilket självklart medförde stora problem vid flytten av mobilnummret. Han i butiken fick allt att låta så himla enkelt och smidigt, att nummret skulle vara överflyttat igår. Men icke, vissade sig efter lite research att jag inte har något abonnemang förns 18 maj. Så för tillfället kan jag ta emot samtal och sms. Men jag har inte mycket pengar att själv ringa och sms:a för.

I går, lördag kom släkten från Åtvidaberg på besök för att fira mig och spana in lägenheten. Så jag fick hemmagjorda grytlappar av mormor. Hon e grymt bra på handarbete hon. Jag fick även en ugnsform, kan vara bra att ha. Sen lite  pengar och presentkort på IKEA. Mycket användbart helt enkelt.

I dag, söndag åkte jag och handlade kakel och bänkskvior till köket. Gick på alldeles för mycket, men är förhoppningsvis värt det när det väl kommer på plats. Sen blidde det en promenad med Ida och hundarna i det fina vädret :)

Kommentarer
Postat av: katta

tog tio dagar för mig att få numret flyttat!

2009-05-11 @ 11:08:57
Postat av: Malin

Okej, väldigt irriterande att det ska ta så lång tid. Speciellt när han först säger att det ska gå att fixa nästa dag. Jag blev lite fundersam när han sa att det skulle gå så fort, men man tror ju att de i butiken ska veta bäst. Men tydligen inte.

2009-05-11 @ 11:58:06
Postat av: Katta

Ja lite konstigt. Jag böt iofs från kontantkort till abonnemang, kanske därför det tog så lång tid!

2009-05-11 @ 19:24:10
URL: http://dishearten.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej.. ja, får se när min telefon är spelbar igen.

2009-05-12 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0