Mera måla och renovera

Sedan i onsdags har i princip all ledig tid gått åt till att riva tapeter och fixa i min lägenhet. Än så länge är vi inte ens i närheten av att vara klara. Jag får hoppas att det blir bra när det är klart. som sagt, nu går dagarna ut på att jobba, sen hem och renovera sen sova. Vissa dagar hinnar man med en promenix med Ida och kanske någon timmes tv-tittande. Man kan kanske tro att renovera inte tar på krafterna så mycket, men det gör det. När jag kommer hem brukar jag vara helt slut, och nu sitter jag här med träningsverk lite överallt. Kanske kan bero på att jag är oerhört otränad, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jobba på bara ;) Jag ska komma och kolla läget någon dag!

2009-05-05 @ 17:51:40
Postat av: Malin

Du är varmt välkommen. Jag har lämnat lite bärjobb som du ska få hjälpa till med ;)

2009-05-07 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0