Ny mobil

Imorn blir det förmodligen en sväng mot Täby centrum för att införskaffa en ny mobil, och nytt abonemang. Mitt nuvaranda abonemang löper nämligen ut så då tänkte jag att det passade lägligt att skaffa en ny mobil, väldigt lägligt eftersom mobilen jag har nu börjat småkrångla lite. Ibland går inte alla sms fram som jag får skickade till mig. Väldigt irriterande, för i övrigt tycker jag mycket bra om min mobil. Den är nämligen väldigt stöttålig har jag märkt, har tappat den miljontals gånger men ändå har den inte pajat. Ja, det e väl nu som den är lite småknäpp, men tror inte det beror på min klummpighet. Den har även en inbyggd spegel, mycket behändigt. Men men, får se vad det blir för någon ny, spelar egentligen inte så stor roll, är inte lika viktigt längre vilken mobil jag har. Bara den är någorlunda behändig, och självklart inte den allra äldsta modellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0