Omväxling förnöjer......eller?

Jag känner mig lite småtrött på mixmegapol och bandit. När man lyssnar på radio i princip 8 timmar om dagen så skulle det uppskattas lite mer variation på låtarna. Men eftersom de flesta radiostationerna är ganska enspåriga så bestämmde jag mig för att ta det "stora" steget och testa en ny kanal. och när jag ändå gör revolt så passade jag även på att byta musikstil lite, så the Voice here we come! Än så länge är jag inte så jätteimponerad, men jag ska ge kanalen några timmar till...

Kommentarer
Postat av: katta katt

P3 ska det vara!!! ingen reklam och modern musik! (blandade musikstilar!!!) 99.3

2009-05-29 @ 00:09:17
Postat av: Malin

Då ska jag ge den kanalen en chans också :) tack!

2009-05-29 @ 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0