Projekt porträttfoto

De senaste veckorna har ett av mina projekt här på jobbet varit att ta porträttfotografier på alla här. Vi behövde förnya oss lite då vissas tidigare fotografier var säkert över 5 år gamla. Det var med blandade känslor som alla tog de här bilderna, vissa hade ångest över sina rynkor och skulle hellre haft kvar sina gamla bilder där rynkorna inte var lika framträdande. Medans andra inte tog det på lika stort allvar. Sammanlaggt har det väl säkert blivit ca 300 bilder sammanlagt. Nu har iaf alla valt ut en varsin bild som de är relativt nöjda med. Jag är glad att det äntligen är över, det var svårare att ta lite kort än vad jag hade räknat med. Självklart skulle även jag förnya min bild, så även jag fick stå modell, mycket obehagligt. Så jag förstår att de andra inte heller var allt för glada över att behöva fotograferas en massa. Här kommer min bild iaf, inte speciellt nöjd, men den får funka. Orkar inte hänga upp mig på en massa småsaker.



Kommentarer
Postat av: Katta

haha jag skulle oxå vilja pyssla med sånt på jobbet :D

2009-05-29 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0