Tillbax

Då säger jag hej igen nästan 1 år senare. Hade egentligen tankar på att starta om på ny kula, men eftersom min fantasi inte är på topp kunde jag inte komma på något lämpligt att döpa den nya bloggen till. Så därför blir jag kvar här. Finns en stor risk att jag fixar fram några futtiga inlägg, för att sedan försvinna från bloggens värld, men då får det vara så.

I morgon levereras ny kyl/frys, spis och fläkt. Så snart är mitt kök tiptop. Bara ett nytt golv som saknas, men det lär dröja innan det kommer på plats.

Jag ska även besöka frisören. Är verkligen på tiden nu, börjar bli "långhårig". Och jag har äntligen hittat en frisör som kan klippa lite coola korta frisyrer. Så jag följer henne land och rike runt. Nu har hon flyttat till Silverdal, som jag har noll koll på. Men med eniro-kartor ska det nog ordna sig.

Jag ska även hinna klämma in lite kickboxning. Ska bli skönt att slå av mig lite agressioner!

Så fullspäckad tisdag blir det för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0