E det sommar nu?

Nu har två nätter spenderats på soffan, och det är faktiskt helt ok. Jag får mina timmars sömn och inga ryggproblem eller liknande.

Jag har inte riktigt förstått att sommaren är på ingång. Det är redan juni, och jag e fortfarande kvar i april. Det är som att de sista två månaderna gått utan att jag har hängt med alls, jag har typ levt i min egen bubbla utan att reflektera över vad som händer där ute i stora världen. Så jag vaknar väl upp i slutet på augusti och inser att hela sommaren passerat. Nä, time to wake up! Kanske borde ta en shoppingtur och inhandla lite coola shorts och linnen, för att komma i sommarstämning. J Sen kanske man ska ta och köpa en glass, vad är mer sommar än glass lixom? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0