En till bra helg

Ytterliggare en bra helg har passerat! :) tråkigt att den redan är över.. men även morgondagen bjuder faktiskt på äventyr, så jag ska inte klaga. flexar lite på jobbet och beger mig in mot den stora staden med Emmet och Grodan! Kommer bli så bra :)

Vad skulle man göra utan kamera, hur skulle man då kunna föreviga alla roliga tillfällen. Har några klockrena videos. Enda nackdelen är att jag låter som jag vet inte vad... är det verkligen så jag låter på riktigt? Vad hemskt! Nu är det inte jag som är kameraägaren här, jag e ju sämst på att ta med mig kameran.. så jag vill bara tacka alla duktiga människor som alltid har sin kamera i beredskap! Nä ska nog få mig ett gott skratt innan jag går och lägger mig :)





Ibland undrar jag om min hjärna är lite självdestruktiv. Tror fan det! Sluta tänka så jävla mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0