Rensa i garderoben

Efter att ha spenderat några timmar med att prova en massa gamla kläder är jag lagom trött på min egen spegelbild. Eftersom jag är rädd för förändring och att slänga saker har jag ju hur mycket gammalt skit som helst. Så trotts att jag har en stor hög på golvet med en massa gamla kläder som ska skänkas bort ser jag ingen större skillnad i garderoben, det e fortfarande fullproppat. Men lite gjorde jag mig av med iaf. T.ex. en pyjamas som jag säkert haft sen jag var 12 eller nåt. Kläder som gått och blivit för små men som jag tänkt att jag kanske ska kunna ha en vacker dag, men som jag nu insåg att det lär inte hända den närmaste tiden. Samt kläder som passar och som är helt okej, men som jag ändå aldrig använder. Och så självklart lite kläder från den gamla goda tiden som jag nu anser vara lite för tjejiga för min smak. Så de fick åka de också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0