Dessa bilar...

Jag och bilar har den senaste tiden inte varit någon bra kombination. Kanske skulle vara bra att kunna iaf liite om hur en bil fungerar, så man slipper stå som ett fån på en parkering så fort den börjar krångla. Gårdagen spenderades på coops parkering i centrum med att ringa runt till diverse kunniga personer när bilen helt plötsligt inte visade några som helst tecken på att vilja starta. Så nu har jag iaf lärt mig hur man startar en bil med startkablar. Så för framtida döda batterier har jag hyffsad koll.

Kommentarer
Postat av: emmet

tack malin! :) jag hoppas det..



haha oj, krångel med bilen? :P alltid lär man sig något nytt! :D

2010-05-31 @ 21:29:43
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0