En bra person

Jag har verkligen världens underbaraste kund på jobbet. Han säger de mest roliga sakerna, precis som små barn, fast han är 65 år. Sen är han otroligt omtänksam, iaf när det gäller mig. Han ger mig goda råd så att jag ska klara mig i livet. Och förra gången han var på jobbet tog han med sig en "pirra" så jag skulle slippa bära tunga saker och få ont i ryggen. Idag förtydligade han att det var viktigt att ingen tog den, för det var meningen att jag skulle använda den. 

Idag frågade han mig om jag skulle till banken och ta lån, eftersom jag hade skjorta på mig.

Han kan verkligen lätta upp min dag. :)

Kommentarer
Postat av: Katta

behövs sånna människor i vardagen..

2010-05-10 @ 22:15:22
Postat av: emmet

haha vilken härlig karl! :D

2010-05-12 @ 10:03:37
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0