Hmm

Nu har Bob gått och blivit så där konstig igen ”går och pratar och låter hela tiden”. Får ryck och hoppar upp på mina axlar. Så imorse stod jag och bredde min macka och gjorde mig i ordning med bob sittandes på axlarna. Eftersom jag inte har några tidigare erfarenheter av att ha katt vet jag ju inte om detta är ett normalt beteende, men lite charmigt är det allt. Förutom rivsåren jag får på halsen.


Lagom skoj att Sverige inte gick vidare till finalen av eurovision. Jag har i princip tagit för givet att vi alltid ska vara med. Men inte i år tydligen. Jobbigt för Anna som lär få en hel del skit. Men men, får väl titta på eurovision och se hur det går för övriga länder.


Kommentarer
Postat av: emmet

haha ah men eller hur ;)



jadu, jag hade en klipptid innan vi skulle åkt till falun men det blev dock inget av det.. fick avboka den.. men tänkte att jag skulle boka en tid snart :D

2010-05-28 @ 09:51:15
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0