Jobba över

Sitter för en gångs skull och jobbar över. Hör inte till vanligheten. men eftersom jag idag inte fått ett skit gjort av det jag egentligen skulle göra kände jag att några extra timmar får det nog bli. Så här sitter jag själv och börjar få för mig att det spökar, tycker jag hör fotsteg i korridoren. Eftersom det förut har funnits en okänd tjuv som varit och snott smågrejer då och då så kanske det faktiskt är så att det finns ett kleptoman-spöke som svävar förbi här ibland.

Positivt med att vara ensam är att jag kan spela hur hög musik jag vill utan att grannen ska störa sig på det. Perfa!

Nä nu är det dags att sätta igång med intygen!

Tyckte precis jag hörde någon i korridoren igen :S



Dagens låt: Tegan and Sara - Where does the good go 


Kommentarer
Postat av: Katt

haha det är ju inte ens mörkt ute ännu.. spökena kommer fram efter solnedgången ;)

2010-05-05 @ 17:25:07
Postat av: Malin

Här börjar det spöka så fort man e ensam kvar. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är :P Men jag kan lova dig att det kommer konstiga "knak-ljud".

2010-05-05 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0