Långledigheten har inneburit...

Att jag har fyllt 22 år - att jag har städat och bakat för att släkten skulle komma över på fika - att släkten var över på fika - att jag har fått punka på bilen, jäkla klant! - att jag köpt en ipod som inte funkade, så nu är den inne på lagning, värdelöst. - att jag färgat mitt hår typ röd/brunt - att jag druckit den godaste smoothien ever - att det har varit världens bästa sommarväder - att det var grillning hemma hos Ida - att jag snackat av mig lite - att jag käkat tårta till frukost 4 dagar i rad - att jag ser fram emot mer ledighet.


Kommentarer
Postat av: emmet

håret blev mycket snyggt! :D men what? kul att få en trasig ipod :/ kunde du inte få en ny då eller? :/

2010-05-17 @ 12:54:21
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0