Silverdal

Idag är det dags för ett besök i Silverdal för att putsa till frisyren lite. Ja det blir ju som ett slags beroende, så fort håret växt ytte pytte lite så måste jag klippa mig för att inte frisyren ska tappa sin form.

På vägen hem ska jag köpa singstarskivan med kentlåtar, och en plattång. Har fått många frågande blickar när jag säger att jag använder plattång, men det är faktiskt en viktig pryl när man har kort hår, så det så!

Dagens låt: No Last Call – Johnossi

Helt superbra låt, hela skivan är bra, men just den här låten är snäppet bättre.


Kommentarer
Postat av: emmet

oh, frisören igen? :P ja håret växer fan som ogräs, jag måste fixa min frilla jag med :P..

2010-05-27 @ 10:24:40
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0